Προγραφή – Προανάγνωση

Εξατομικευμένη διδασκαλία

«Ο αναδυόμενος γραμματισμός αφορά στη γνώση των παιδιών, στις δεξιότητες και στη στάση τους σε σχέση με την ανάγνωση και τη γραφή, προτού λάβουν την επίσημη, τυπική, καθοδηγούμενη εκπαίδευση» (Puranik and Lonigan, 2012).

Το γράψιμο αποτελεί μια από τις σημαντικότερες δεξιότητες του ανθρώπου και σχετίζεται με την ολοκλήρωση όλων των κινητικών και αισθητικών δεξιοτήτων του. Το πώς γράφει ένα παιδί, δείχνει σε μεγάλο βαθμό την μελλοντική γνωστική εικόνα που θα έχει αυτό το παιδί. Ένας από τους πρώτους παράγοντες που εντοπίζονται ως δυσκολία, από το προνήπιο ακόμη, είναι το κατά πόσο μπορεί να ζωγραφίσει  ή να γράψει με άνεση και ακρίβεια.

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ

Τα παιδιά κατακτούν την γραφή μέσα από

  • βιωματικές δραστηριότητες
  • σύγχρονο εποπτικό υλικό, που απώτερο στόχο έχουν την επικοινωνία αλλά και την αυτοέκφραση.

ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

  • Τα προγράμματα σχεδιάζονται και υλοποιούνται σύμφωνα με τις ατομικές δεξιότητες του κάθε μαθητή.

 

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΟΦΕΛΗ

Στα STEAM CENTERS, σε ευχάριστα και κατάλληλα διαμορφωμένο περιβάλλον, οι εξειδικευμένοι και έμπειροι δάσκαλοι δεν έχουν ως μοναδικό  στόχο να μάθουν στα παιδιά πώς να διαβάζουν κα να γράφουν, αλλά να τα αφήσουν να ανακαλύψουν μόνα τους τον γραπτό λόγο μέσα από τη διαδικασία του πειραματισμού, έχοντας ρόλο ενθαρρυντικό και καθοδηγητικό

Εκπαιδευτές

Ιωάννα Νταγκουνάκη

Ιωάννα Νταγκουνάκη

Αθανασία Καλογιάννη – Θεατροπαιδαγωγός

Γεωργία Χίου

Γεωργία Χίου

Γεωργία Χίου – Δασκάλα, Εκπαιδεύτρια Θεατρικού Παιχνιδιού, Θεατροπαιδαγωγός

Διαθέσιμα Επίπεδα

  • Ηλικίες 6-8
  • Ηλικίες 8-10
  • Ηλικίες 10-12

Share